fredag 11 mars 2011

ÄR LÅTEN BRA ELLER DÅLIG?

Tja! Dagen idag har gått jävligt fort rent utsagt även fast jag bara sovde till 9. Sussi och Mona hamberg kom förbi på en fika, och trevligt var det! Måste säga att jag börjar bli jävligt bra på den här kakan nue. Det är ju den ända kakan jag kan för helvette! :D :D :D hihihihi japp.
Tänkte inte skriva så jätte långt inlägg idag för mitt huve är ganska efterbilvet och trött nu eftersom att jag ridit 2 hästar. Nu blir det musik på hösta volymen,film och lite bloggskrivning och fixning på bloggen i allmänt.
Alltså består kvällen bara kvar nu av SPOTIFY + FILM! Hare bäst!
______________
Ulla: Gick super duper fint idag, hon känns som en ponny att rida ibland, lika lätt i kroppen och hoppar som en gummiboll. Uppvärmingen fick bli en uteritt på skritt och trav i 30min efter asfaltsvägen. Kom sedan hem och rullade på ett hinder (räcke) på 1m åt både hållen i 5-10minuter. Hon tyckte det var jobbigt men det var nyttigt att få hitta rythm. Hon var super duktig idag! :)
Hurran: Tömkörde först så hon skulle vara avslappnad i hela kroppen och uppvärmd innan jag skulle sätta mig upp. Hon gick bra på tömkörningen och ganska bra att rida, hon har överskotts energi som jag vet inte vad! Ska bli skönt att fara till Skellefteå och tävla LD LC och få köra det som en tränning.

ÄLSKAR DENNA LÅT, ÄLSKAR ÄLSKAR,ÄLSKAR
nån fler som håller med? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar