söndag 13 mars 2011

hejbajs

hej, idag fixade jag Hurran och Ulla vid lunch tid tills kl 1-halv2. , red och tömkörde och det gick bra med båda två. Efter det for jag inte till stan och träffade många många var med emelie och sen Jocke och hans kompisar sen vid 9 tiden for han hem! Så då var jag med hector ettt tag i hans lägenhet, jävligt schysst tack! Alltså bara ridit och vari i stan idag!
Hare bra allhiopa, hoppas ni mår bra!
___________
Ulla: Gick jätte bra, tränade att hon skulle bli mjukare i kroppen och följa mina hjälper. Gick bättre och bättre, gumman börjar bli riktgit fin! Eventuellt är första tävlingen 1,2,3-April på Hippo! :) 110-115 klasser blir det förmodligen där dåe om allting går som det ska. Ska bli jätte spännande verkligen!
Hurran: Hon gick faktiskt bra, men ska tömköra henne imorgon också eftersom att hon var så pass spän eftersom det blåste jäkligt mycket. Körde 20-25min.


NÄSTA TÄVLING ÄR I HELGEN, LÖRDAG 19 MARS SKELLEFTEÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar