söndag 13 mars 2011

Catch me if you can..

Hejsanhoppsan allihopa, idag har jag varit ute och ridit långturer med båda hästarna, just nu när jag sitter och skriver det här duknar jag musik i mina högtalare.. är själv i huset för några timmar. Ganska läskigt men jag överlever med musiken! Snart ska jag starta en film och käka en macka som kvällsfika! Är redan klar och duschad och nakenfis! Ska sova sen efter filmen! :)Det är ju skola imorn så man borde väl inte vara uppe längre än till 11. aja, kramkramJW
____________________
Ulla: Hon gick verkligen super idag!! Pigg och framåt men hon lyssnade som en jävla jycke på allt jag begärde. Tanten började lära sig att respektera lilla mig på ryggen ;))) de ni allihopa! hehe.
Hurran: Hurran gick inte så bra idag, hon gick okej men fick fixa till rätt så mycket. Galopperade runt berget och det tog sin tid. Ungefär mellan 2tim-2,5tim.

HURRAN IDAG! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar