tisdag 15 mars 2011

Popular

hejsanhoppsan, blev en riktigt riktigt sen kväll ikväll, klockan är halv 1 nu och det blir inget långt inlägg alls för måste måste måste sova. Ska upp klockan kvart över 6.
Träningen idag gick bra, hurran fick vila för engångskull. Nu ligg jag i sängen och det är helt svart i mitt rum utom datorn!!! FAN VA COOOOOOOOOOOOOL jag e.. nån som håller med? ;D
neeeeeeeeeeee....ingen som vanligt håller med. Nu ska ja pilla åh smeka på mitt ansikte godnatt!
(he på en kräm alltså hahahahahahahhahahhaahhaha)

___________
Ulla: Hoppträning för Buster, gick bra! Hoppade 110 och jag hade ett mycket bättre flyt än vad det brukar vara!!!!! Men därimot så måste jag träna mer ifall det blir tävlingen för mig 1,2,3-april på hippo! Måste våga rida fram ett bättre tempo i Ulla så hon har någonting att hoppa ifrån! Men fick till några väldigt fina
Hurran: Hon fick vila upp sig. efter gårdens pass, hon lär ha en otrolig träningsverk för hon jobbade på så otroligt duktig och bra! I början förstod hon inte men i slutet gick det mycket bättre och hon förstod mera vad det var vi höll på med, igår asso.

BÄST!! eller vad tycker alla? Tycker låten var jävligt passande som melodifestival låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar