torsdag 17 mars 2011

JENNIFÄÄÄÄR is my nickname

Hejsanhoppsan idag hare väl varit en bra dag förutom bråkt jaooooo. Slutade tidigare i skolan så chillade på stan ett braao tag det var skönt. Åkte hem och gick en promenad me Hurran och Ulla fick sig en kvällsridtur runt byn! Sen har jag bara tagit lite middag och nu sitter ja och skriver bloggen men ska gå upp på rummet och etfersom att man är 3 år får man inte ha ngt dator på så man kan lyssna på musik och checka lite på fronter menmen, livet e hårt!

Om det är ngt så smsa innan jag ska sovaaaaaaaaaaa. Måste bara säga till alla vänner som stöttar mig 24 7 genom mobil,sms,msn,fb ALLT. Ni betyder super mycket hur ni än är ska ni veta. Vad skulle man göra utan er?....älskar alla mina underbara vänner!
________________________
Ulla: Tog en kort sväng runt byn och jobbade otroligt mycket med bakdelen. Tog väl 30min.
Hurran: Gick en promenad så hon mest fick röra på sig, det tog ungefär 20-25min. Imorn ska hon få ett lättare dressyrpass och kolla så allt funka sen lördag blir det hopptävling i skellefteå.
Anmält till klasserna LD LC så jag får hitta tillbaka lite till flytet och rythm. Känns otroligt bra att verkligen inte behöva ngn press. Otroligt jäkla skönt rent utsagt! Sen blir det LB LA,LB LA i Timrå om det känns bra annars stryker jag mig och bara tar 1 LA istället för 2!



SÅ JÄÄÄÄÄÄÄKLA BRAAAAAA, loveit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar