fredag 18 mars 2011

Stöcketräning

tjafan! Nyss kommit hem från Stöcketräningen där jag hade Ulla istället för Hurran som ska tävla imorgon. Ulla-tanten gick underbart, hoppade ett räcke i slutet på 140 eller hur högt det var. Gick super!
Idag har jag varit allmänt jävla trött i kroppen och orkar inte ens ta mig tid och svara då folk smsar eller ringer mig. Då är det liksom SHIIIIIT vad lat jennifer wassermann är.. känner paniken i musklerna och i hjärnan som försöker arbeta för fullt men som tappat kraften totalt!
jaja, imorgon är det tävling och jag taggar för fullt!
Tävlar LD och LC, bara smålätta klasser imorn, känns mycket sköönt!
____________
Ulla: Stöckehoppträning för Ullas del, film kommer ut så fort jag har överfört dom från kameran! Hon gick verkligen toppen idag, så mycket bättre än i onsdags. Nu får vi ser, ska ta beslutet om jag ska tävla 1-2 april på hippos Nationella hopptävling! :)
Hurran: vilade eftersom att det är tävling imorn och hann inte rida Hurran gumman idag eftersom att det var lite tid till packning och sådär eftersom jag kom hem sent efter hoppträningen i umeå på hippo. Gumman står inne just nu! Men en box fullt av bara nytt spån, fullt med vatten och hö som räcker hela natten! :) Hon har det alltså jävligt bra just nu!
Själv ligger man ensam i sängen och fryser....... jaja nog för ikväll. kramkram

här kommer en bild på hur tess ligger i min säng exakt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar