torsdag 17 februari 2011

HEJ, nu har jag dröjt på det så länge och jag vet jag skriver Oofta men jag orkar verkligen inte eftersom att tiden inte räcke till dessutom att ingen frågar något. Säg hur man skulle kunna göra så det blir roligare att skriva?? Får se hur det blir denna vecka med ridningen eftersom kylan osv. Har inte riktigt något schema hur jag ska rida och göra hemma så det blir lite huller om buller just nu. Ska ordna upp detta.
Förresten ska jag säga till alla läsare att jag är faktiskt ute och rider i upp till -24grader men när det är 35minusgrader går faktiskt gränsen för att verkligen träna. För då börjar det påverkar hästen och ryttaren och då kan man ju bli sjuk om man andas fel och får in för mycket kallt luft i lungorna så jag tycker ändå att jag kämpar på bra! eller?.........

Imorgon är det perfect home party hos Bitte i brån hoppas allting går bra! Det är underbart fina grejer!!! och då menar jag RIKTIGT RIKTIGT UNDERBARA GREJER! :)
Nu ska jag ta och gå och lägga mig i sängen, ha det bra! :)
_____________
Ulla: vila
Hurran: Red igenom Hurran ikväll eftersom att mamma sa att det gick bra att jag red henne så hade jag inte så mycket att säga emot..... Ett ordentligt riktig pass blev det, uppvärmde först runt byn 1 varv i skritt & trav. Sedan 2 varvet runt byn tog jag branta backen och gjort så hon fick träna lite intervaller, alltså galoppera allt vad hon bara har uppför en brant backe sedan ta tillbaka henne efter backen osv. Sedan jobbade jag ett ordentligt jobbigt pass med henne på gården där jag galopperade på volt i mer än 30min och jobbade henne, hon var rätt så trött i kroppen det syns på bilden där jag hade tagit av reflex täcket i stallet! :) kramkramJW

FÖRE RIDNING
EFTER RIDNING
älskar den här bilden på halsbandet!
VÄRLDENS BÄSTA LÅT!

1 kommentar: