fredag 18 februari 2011

DUBBLA TRÄNINGAR

Hejsanhoppsan idag har det varit fullrulle! Ullis i klassen lärde mig en ny sak hur man skulle klistra in videoklipp i inläggen på bloggen. Så nu har man lärt sig ngt nytt ;D

Idag hade det varit dubbla träningar och det har varit fullt upp totalt, började med att vi fick skjuss av Anders från skolan till stan! GRYMT SCHYSST BRUUUUUSCHHAAAAAAN! :)
Sedan bar det av hemmåt för att ta in Hurran inför Erikberggen träningen. For dit och tränade, gick super hoppade LA bana felfri och vi totalt ägde och jag är så nöjd. For hem bytte häst och tog Ulla och for på Stöcke träning och hoppade en bana på 110, mer runtin behövs men otroligt bra det ändå det gick. Ulla gumman tycker det är så roligt att hoppa igen!

Nu ska jag krypa ner i sängen, trots 2 tuffa träningar är jag inte alls jätte slut i kroppen! tur man är vältränad kwinna! ;) kramkramJW
________________
Ulla: Hopptränade Ulla på Stöcketräningen eftersom att Hurran gick Erik berggen och Ulla tycker det är så kul att få hoppa! Gick super bra, ska jobba mycket mer på att sätta igång lite mera sputt i henne. Hoppade en 110 bana felfritt.
Tagga Hippo med henne om mina pengar räcker! Ska verkligen bli intressant att tävla henne, hon verkar vara som mazing (min förrra ponnytävlingshäst Amazing Grace) Rutinerad och blir koncentrerad på banan! :)
Hurran: Hoppade för Erik berggren och Hurran gick verkligen verkligen super bra idag! Vi höjde upp och löste problem efter problem med min sitts och allting gick bara bätttre och bättre.
Jag känner mig så cool och lugn och Erik känns som ingen speciell tränare alls och jag får verkligen hjälp med mina problem. Helt super! Hoppade på slutet en LA bana helt felfritt.
FILM KOMMER OM NÅGRA DAGAR! :)

jaa... tänk efter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar