lördag 19 februari 2011

MOVIE TIME ellerrrrrrr vaaaaad??!

Hejsahejsan, denna dag började underbart och jag såg filmen Rädda Willy när jag vaknade i sängen, efter det fastnade jag ännu längre vid datan och såg 2 stycken filmer till, Johanhex eller vad den hette, det var en westen hästfilm AS BRA, och sista filmer var True Grit, SJUKA BRA FILMER ALLHIOPA. Så dagen började bra, red hurran fick dock så mycket mensvärk att jag knappt kunde röra mig.. Så då vilade jag en stund sedan käkade jag frukost/lunch och sen red jag Hurran sedan var jag med några polerssss på kvällen! Underbart najs att få träffa gamle Jonteeee och Billy. Mycket snack i telefon blev det ikväll och med världens härligaste personlighet ANDERS. Satans så rolig guy! härlgt kompis att du finnns du betyder! :)

Nu är det sängen som vill ha mig, så nu ska jag avsluta!¨
________________________
Hurran: Red ända in till vännäsby idag, en blandning mellan att rulla på i galoppen samtidigt som hon fick jogga av sig från gårdagens hoppträning. Red i 2 timmar idag och det var underbart strålande väder!


BILDER
BA FÖR ATT MIN SÄNG VILL HA MIG NU SÅ BJU JA EN BILD PÅ ÄLSKLINGEN!

en bild från idag,kelaaaaaaa stund med tessgumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar