onsdag 23 februari 2011

tävling på g...

Gokväll bloggen, jag vet att det där lät tantigt men tycker det är jobbigt och läsa en blogg som börjar lika dant hela tiden! så olika utryck-isar föredrar jag ;D
Förresten hade jag ju skrivit och lovat att jag skulle lägga ut en film på Erikberggren träningen och den kmr såfort jag laddat kamerna. JAG LOVAR.
Ikväll hade jag Busterträningen och det gick verkligen bra, hoppade en banan på 11 hinder på 110 höjd och guuuuuuuuuuuuuud vad det känndes bra! Nu taggar vi storhäst tävlingarna framöver. Vet ej hur många det blir men hoppas ju på så många som möjjligt.
Åhhhhh, så drygt det är med lockigt hår. Ibland skulle det vara skönt att bara klippa av håret och skaffa peruk och löshår. heheheheheh.
Men faktiskt så har jag tänkt på att färga håret svart och köpa Ullis löshår för 300kr, guuuuuuud typ världens toppen pris!!!!!! Går ju på flera tusen annars......
TROR NI JAG PASSAR I SVART HÅR MED LITE LITE LITE LÖSHÅR??
__________________
Ulla: Hopptränade för Buster och tog igenom en hel del saker, otroligt bra och roligt.'
Buster sa att det var den bästa rundan han sett hittentills, otroligt roligt att höra. Hoppade en banan på 110 och film på det kommer så fort jag lagt in det på datan!!
Hurran: Hurran fick sig ett vilodag för denna dag, men hon gick ju ett ordentligt tömkörningspass igår och vart rätt så slut i bakbenen! Så det här kommer bli super!
Imorgon ska hurran få långtrava och skutthoppa litegrann,sedan på fredag bara skrittta lite.
LÖRDAG OCH SÖNDAG ÄR DET TÄVLING, SÅ KOM OCH FOTA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar