söndag 6 februari 2011

JIHAAAAAAAAAAAAA...vilken dålig rubrik.. ;o

Hejsanhoppsan, blir lite konstiga inläggstider, för tiderna som inläggen publiceras stämmer inte alls!!! Så det för ni ursäkta lite grann för det kan ju stå helt knäppa tider...
Men jaja, inte jag som styr det, därför kan inläggen komma sent och sånna saker.

Tack för alla fina komenterar då jag sjöng! Dock kommer jag inte lägga in ngn film då jag sjunger typ alldeles själv för sånt hatar jag. Det är verkligen sjukt pinsamt och allting, jag tänker inte bli ngn popstjärna så jag nöjder mig med att jag klarar av att sjunga en låt över huvudtaget utan att skämmas. Tycker det är otroligt pinsamt att sjunga inför någon annan.

Hejochhopp, finns inte så mycket mer att säga nu mer än att klockan är too much! hahah som vanligt eller haha? Nej men kolla gärna in videosarna längre ner! Både är från idag!

BTW: Hurran har början på skavsår av fårskinnspaden på ryggen så kommer ej rida henne på 2veckor utan hon får följa med på släp och sedan ska jag tömköra henne.
Någon som har bra tips på övningar man kan göra då man tömkör????? eller vad man ska tänka på???? Säga gärna vad ni tycker, skulle vara underbart!!! kramkramJW
___________
Ulla & Hurran: Red på Ulla och tCentreraog Hurran i släp och det gick väl inte sådär jätte bra idag men for runt bärget (det är längre än runt dalsjö) Men eftersom den rundan inte gick så bra, Ulla stuttsade mest medans Hurran vägrade springa bredvid Ulla utan ville springa bakom av någon anledning idag såe.. Jaja, det kan inte alltid gå uppåt!
Därför satte jag på Hurran tömkölrningsgjorden och tömkörde henne!
OBSOBSOBS: på filmen tömkör jag faktiskt med en hand ;) för den andra handen filmade jag med! Skills på hög nivå JAG VET!! ;D


BILDER/FILMER FRÅN IDAG
SNYGGBILD.se_Sötaste hurran!! ojaaaa!!!!!


HÄST PÅ SLÄP

HURRAN JOGGAS GENOM TÖMKÖRNING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar