tisdag 29 mars 2011

draÅThelvete?

tjobreee alla kineser! Det roligaste av allt är att det fan är kineser som läser min blogg oxå.. varför vettefan men dom gör det iaf vissa eller nån. Undra om dom fattar den här svenskan?.. asso jag menar dom är ju kineser som kan ching chang cong språket.. vf bryr jag mig egentligen? Javenne kanske för att jag mår så dåligt av min sabla migrän att den kan gå åh dö i ngn soptunna jag aldrig någonsinn mer vill se. Idag blev det som vanligt höll ja på att skriva, eller jag gjorde det ju men menade det inte..mamma fick komma och hämta mig för att jag mådde så fruktansvärt dåligt och såg knappt nånting på traktor lektionen eftersom jag fick prickar över hela min syn så jag försökte mest sova mot min arm men var inte långt borta från att spy. Somnade i bilen påväg hem sen drack jag vatten och gick sen och spydde på toan, sedan blev det sängen som väntade...vaknade nu vid 4 tiden och har pluggat ända till klockan 20:25. Mamma köpte dessutom semla påvägen hem men det visste inte ja för jag sov i bilen ju men semlorna fick jag nu då jag vaknade! SUPER gott var det men jaa.. Jag brukar ju alltid må som bäst på kvällarna peppar peppar så kanske jag kan må bra imorgon? Isf blir det min första "MÅ BRA" dag sedan i torsdags förra veckan.. Nu väntar min säng helvette.. förresten så har vi gjort om i mitt rum orkar inte lägga in bilderna på det för dom finns inte på datorn. Jobbigt som fan var det iaf med huvudvärken och allting..kan ju knappt stå rakt eftersom flimmer saken framför mina ögon gör så att synnerven sväller vilket gör att jag får sämre syn och känner mig yr. Ibland blir känslan densamma som syrebrist. Tycker lite synd om Ulla och Hurran som inte får gå eftersom jag är sjukt och knappt klarar av att vara i skolan och då känns det lite dumt att rida dom även om jag blir friskare på kvällskvisten. Så dom får ha vilodagar denna vecka mån,tis,ons. Ska försöka ut på en skritttur imorn beroende på hur jag känner mig såklart.. men aa. jag gör så gott jag kan.
BILDER FRÅN TIMRÅ

Ulla: vila

Hurran: vila


Denna sista bild,är bild på där vi bodde allså på vandrarhemmet! Det var så jävla mysigt..fast bilden är bara hälften av rummet.

2 kommentarer:

  1. Ja det var ett mysigt vandrarhem... å en mysig helg.. kram å krya på dig gumman

    SvaraRadera
  2. Krya på Dig Kramar från Obbola.// Cecilia

    SvaraRadera