fredag 1 april 2011

NY DESIGN, tackälskadePICI! :)

hejsanhoppsan denna vecka har blivit lite lugn för hästarnas del måste jag börja me åh säga.. och eftersom jag ligger så pass mycket efter i skolan så att jag ligger i riskzonen för att kanske få gå om 1:a gymnasiumet så känner jag att plugga e viktigare i första hand. Idag har jag varit och fotat på Hippo!! Tyvärr hade kameran lite batteri annars hade jag fotat många fler ekipage. Älskar ju att fota saken är bara den att jag inte har ngn system kamera annars skulle jag ha som en hobby att fara runt folk och fota många hopptävlingar och ge ut bilder till folk. Iaf så hade vi ingen Ekologi utan vi fick gå till Hippo och fota storhästtävlingen som var där. Den som jag egentligen skulle vara med me Ulla men som jag bestämde i sista sekund att det inte är schysst mot Ulla som vilat nu denna vecka eftersom att jag haft så pass mycket migrän + att jag ligger efter i skolan. Men det var otroligt roligt att stå och titta på läktaren och lära sig genom att kolla på alla ekipagen som rider. Otroligt intressant vilka misstag som blir när man chansar på omöjliga vägar osv det är väldigt nyttigt att bara titta på som sagt. Nu är jag så trött att jag inte kommer på mer att skriva nu.. imorn bjuder jag på dagens OUTFIT wowww liksom missa inte det...!! Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova!! godnattiiii kramkramJW :) ________________ Ulla: vila Hurran: vila
BILDER FRÅN HIPPO/IDAG








2 kommentarer:

  1. Kämpa på gumman... Nu har du vaknat upp och insett verkligheten... du kommer vända det här om du fortsätter kämpa... å jag ska försöka hjälpa dig så gott jag bara kan... Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Hej och hå mitt Hjärta!! Nu kan jag också skriva här. Du vet ju jag och datateknik !!?? men Martin sa hur man skulle göra. Bra va ??
    Va´bra att du kämpar och vilken tur att du har en mamma som stöttar och hjälper dig. OM du bestämmer dig för att komma hit på lovet så kan du ju ta böcker med så kan jag också hjälpa dig, ifall du är rädd att missa nåt menar jag. Kram Mormor

    SvaraRadera