lördag 2 april 2011

DAGEN BLEV LYCKAD ÄNDÅ♥

Hejsanhoppsan, idag blev en dag då det blev gjort ganska mycket, gick och la mig vid 12 igår och mamma väckte upp mig tidigt vid klockan 8 och för första dagen idag har jag än så länge inte haft migrän. En riktigt lyckad dag och jag känner mig frisk, LÅNG(alla vet redan att jag är lång HIHIHIHI), och allmänt jävla glad också faktiskt, liksom riktigt positifvt!!!! :)

Dock känns det jävligt mycket med skolan, vill få växt&djurlivs-hemmaarbetet bortgjort och Ulfs stalluppgift där man ska rita sitt drömstall med detaljer och mått måste jag börja göra också, jag har ju världens bästa ide så vill börja innan jag glömmer bort vad jag hade tänkt..!!!!

Idag mycket kort idag så bara titta och njut! Red både Ulla och Hurran och båda fick sig ordentliga pass eftersom dom stått 1vecka. Det är nog bra för Hurran psykiska att vila upp sig så det passar men därimot inte Ulla att vila så mycket, hon bör ha gått hela veckan men när man har migrän finns det som inga val så nu tar jag tag i hennes ridning och konditionering.


Det var riktigt länge sedan som jag träffa Paris Hilton, niLLs, kebabben och BIGGAN! otroligt sköna personer. Har saknar er grymt mycket sedan högstadiet slutade och tiderna vi har tillsammans kommer aldrig någonsinn att glömmas!

Paris Hilton (ANNA) fyllde dessutom år idag så vi bjöds på kaka hemma hos henne och sen blev de go drickaaaaaan den blåa dricka! så jäääävlust gött!!!! :)

Nu orkar jag verkligen inte skriva något mer, klockan är 1 och jag måste verkligen sova.


Ha ett bra liv alla där ute, och juste jag måste verkligen fråga alla er folk där ute.

Ska jag ha frågestunder eller ska jag inte? Vet inte om det känns värt.

Men jag svarar ju på alla frågor när jag har frågestunder, jag kan ha super bra tips på övningar, hur man plattar/lockar håret, frågor om verkligheten, kärlek, känslor. ALLT.. Man kan fråga mig allt om mig eller nånting man vill ha hjälp med. Jag svarar gärna! Men är det lönt att ha frågestund? Seeeeeyah bitches!.

______________

Ulla: Ett ordentligt konditionspass och hon blev ordentligt svettig och trött, tog flera varv runt byn. Red i.. ja vad kan det ha varit? Säkert iaf 1tim, övade otroligt mycket på att få med hennes bakdel, drev på henne som aldriii för och hon var svettig vid bakbenen efter passet så jag antar att det tog gansk bra på henne. Imorgon ska Ulla få lång jogga bort lite slaggprodukter!

Hurran: Hurran fick ocå ett ordentligt konditionspass och hon var oxå ordentligt svettig, for runt dalsjö och galopperade och jag tränade både mig själv och hästen. Min sist och hennes bakdel och tempo. Varvade mellan att galoppera jätte sakta-normalt-ordentligt ökat tempo.

Hon fick sig ett ordentligt pass idag så imorgon blir det joggning för hennes del, älskadehurran!♥


BILDER FRÅN IDAG, Dom kommer i den ordningen som dom är fotad i. Bilderna längst upp är tagna först på dagen dom längst ner är tagen nu sent ikv!



1 kommentar:

  1. Oj den där chokladtårtan du ha på bild såg smaskig ut :)// Cecilia

    SvaraRadera