måndag 4 april 2011

bajskluttar & toalurken.....?

Hejsanhoppsan ibland har man bara ingen blogglust.. kan ingen fråga mig nånting? Känner mig hjälplös, vill mer än gärna hjälpa nån med ngt. det här kommer nog blir rekord kort inlägg men jag har verkligen ingenting och säga och då känns det inte ens roligt att skriva ut låååångt om ingenting för så blir väl ingen blogg roligt att läsa eller hurrrrrrrrrrrrrrrr?jaaaaa vart fan ska ja börja? det är alltid mit stora problem på saker och ting.. början och slut! Det måste vara det svåraste med att skriva blogg framförallt! Början.....och att tamfan kunna avsluta skiten också!!! skoja. bajskluttar läggs i toalurken och ingen annan stanns om man förståss inte hela emelie andersson eller natali dewall... Idag har jag varit duktig flikka och pluggat nästan hela kvällen växt&djurliv, tom Ulla har vilat eftersom att jag har prov imorgon! Nu ska jag ta och hoppa isäng och denna dagen blir ngt att glömma för imorn kommer nya bekymmer att ta itu med. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen jag kan vara med jocke i helgen eftersom att jag inte träffa han på hur länge som helst och styra upp lite saker eftersom att Hurran ändå ska skos. Ulla: vila Hurran: vila

och några bilder fick det bli....

A p p l e H u r r i c a n e

1 kommentar:

  1. Härligt att du vill hjälpa till... du kan hjälpa mg att dammsuga :D å städa toan... :D då blir du väl glad :)))))
    Du får väl bjuda hem Jocke så hinn du både kusar å kille :)

    SvaraRadera