torsdag 7 april 2011

ÖVERNATTNING..i sandlådan utan lärare!

hejsanhoppsan, tror aldrig jag varit såhär trött någon gång förut.. guuuuuuuuud. Världens spektakel det har varit, upp och ner, hit och dit... känns som att jag har vänt in och ut på hela mig själv. vi hade fan rätt så roligt ändå, dock så blev Emelie sörensen så dålig att hon fick åka hem. stackars gumman, annars var det bara emelie A som spydde eftersom hon mådde jätte dåligt men senare på kvällen blev det bättre, jag var den som tog hand om sjuklingarna och sopade upp allting och såå. Träffade ANDESCHHHHHH också underkvällen, han kom dit och hälsade på oss en liten stund, vi snackade ut en stund sen for han!! UNDERBARA BRORSHAN! kramkramJW Ulla: vila Hurran: Hoppträning för Eva Jonsson stod det på hennes schema idag och tog bussen hem och då var Glenn hemma och skodde så det passade perfekt!! Träningen gick bra jobbade mycket tempo och svängar, det var faktiskt ganska svårt men det gick toppen bra mot slutet! Hoppade 115, film kommer så fort jag fixat och lagt ut den och fixa de..
BILDER FRÅN IKV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar