måndag 28 mars 2011

måndagskitdag

hejsanhopsan, jag mår inte riktigt bra just nu, det är väl en period i allas liv men nu är det min tur. Tror att jag sovit för lite eller något nådant just nu, grymt jävla huvudvärk såkallade MIGRÄN och jag får lätt migrän käningar för minsta lilla. Ni som tror att det är lätt och gå vidare och glömma att man mår dåligt? Ni kan ta er i stjärten för ni som inte haft migrän har ingenaning om hur ni ska kunna jämnföra den smärtan med nånting annat.

Nu har jag haft migrän sedan förra helgen så nu är jag jävligt less..


Forfarande söker jag en bra sång som jag skulle kunna passa bra till och verkligen få fram mitt röst på ett bra sätt.. för ni som inte fattar så var det skit facebook som "om mer än 70st gillar ska jag lägga ut en video på när jag sjunger" och såklart så var det 70st som gillade så tyvärr måste jag nu ut med en video. Undra om jag ska fråga om Anton om han kan spela, min älskade finaste vän som jag kännt länge länge länge och som är grym på gitarr,trummor,och galet grym på att sjunga! Bjuder på en video på han, självaste Anton längre ner i inlägget bara för att han är så jävla grym! Men vi får väl se.



Hästarna vilar så länge jag knappt kan stå på benen.....Blev ingen Mia träning eftersom hon inte kunde men jag hade ju migrän så kunde ju inte heller. kramkramJW

_______________


Ulla: vila


Hurran: vila

1 kommentar: