fredag 22 april 2011

1 DAG KVAR till tävling..

Hej, idag har jag varit såååååå duktig, mesta delen av dagen har jag packat, smörjt, tvättat, och gjort iordning för resan och hittat igen tävlingskläderna och tvättat alla jackor och täcken så nu kommer vi vara på topprena listan! hehe. All utrustning för Hurran är smörjd och klar som jag gjorde efter träningen nu då vi kom hem, eftersom att vi ganska nyss kommit hem så har jag ej hunnit lägga ut någon film så vi får se om jag hinner det ikväll. Imorgon kommer Christina till oss vid klockan 2 som ska åka med oss ner till Sundsvall, mycketmycket trevligt!!


Vilket gör att det blir en tidig kväll nu ikväll så jag verkligen är ordentligt utvilad och pigg imorgon när det gäller att fokusera och koncentrera sig till 110% på Söndag & Måndag!


Ulla & Mazing: Tog en skritttur med Ulla och med Mazing på släp bakom, skrittde lite längre än bara runt byn, Mazing tyckte det var toppen kul att få komma ut och trippade fram i trav mestadels! Jätte toppen kul att se! Märkligt nog fick jag efter halva turen ett migrän anfall och såg knappt nånting men jag bara bet ihop och sket i det och fortsatte rida.

Det gick ändå över rätt så fort och jag fick inte alls nå jätte ont huvudet så det var tur!!

Hurran: Gick super bra och känns som en riktigt bra start inför tävlingen.
Vi hoppade ovanliga stuttsar, en bred och hög oxer med en bom före och efter, sen nått vanligt räcke var oxå med i övninarna.
Jag fick några tips av Erik hur jag ska tänka och vilka mål jag ska ha på helgens tävling.




Förresten så ska jag tvätta upp Hurran riktigt ordentligt imorgon så hon ska inte få stå inne över natten ikväll till imorn utan hon ska få gå ute och röra på sig inatt sedan tar jag inte henne imoron på morgen då hon får kvälls mat så får hon stå inne tills vi ska fara då hinner hon torka oxå!!! Nu ska jag hoppa isäng så jag får sova riktgit mycket... klockan 'är ju bara 20:15 så det här kommer bli toppen bra!!!! GODNATT ALLA LÄSARE!




BILD FRÅN IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar