lördag 23 april 2011

*film* | MOT SUNDSVALL ->

Hejsanhoppsan, Idag har jag bara klivit upp och hunnit packa iordning allting och gett ästarna morgon mat osv. Ulla har vilat för ville ej rida utan mera koncentrera mig på tävllingen.

Klockan är nu 14:00 och nu far vi!!!! Hurran är tvättad och klar, allt är packat nu sitter vid och väntar på christina sen börjar resan mot sundsvall! Jag älskar verkligen känslorna i kroppen av att tävla, jag verkligen älskar det! Vi har massa god mat med oss nu väntar 3 hela goa dagar med Stöckegänget! ÖNSKA MIG LYCKA TILL! :) kramkramJW

Ulla: vila

Hurran: vila


ERIK BERGGREN HOPPTRÄNINGEN - http://www.youtube.com/watch?v=BdzmtyxE0pU

3 kommentarer:

  1. lycka till hälsningar cecilia

    SvaraRadera
  2. HEJSAN! Jag har lagt till dig på min msn nu. Det är bilderna från SRK som jag ska skicka! Visst var din msn Ebrell_love@hotmail.com ? Min var iaf mye_nordlund@hotmail.com :D

    SvaraRadera