måndag 25 april 2011

home,sweet home

Hejsanhoppsan tillbaka från den långa och mycket roliga Sundsvall och hela min kropp är trött det har gått både bra och dåligt. Iaf jag ska ta det från början, vi kom dit i ner och lastade av Hurran på uppstallningsstället! Hon trivdes bra där det är enormt fina boxar där och billiga är dom också. För att göra en lång historia kort så berättar jag bara om klasserna. Vi gjorde mycket mera roligt jag, Elvria och Lydia men det är detaljer. Ni får lista ut själv vad vi gjorde hehhehehe kan iaf nämna att vi utforskade Sundsvall lite! :) ÅTER TILL TÄVLINGS-SNACKET!


Jag hoppade en LA första dagen för att vi tänkte att hon skulle vara så trött av två klasser så därför tog vi bara en LA men som vanligt blir jag så sjukt nervös att jag rider annorlunda.


Hurran känner varken igen mig eller jag känner igen henne allting blir bara konstigt och osäkert och jag tänker alldeles för mycket vad folk tror om mig. Måste träna mer på mitt självförtroende och självkänsla. Vi stannade ut oss på hinder 2 men då jag hoppade om gångerna så fick jag fina hopp. Men det är så synd att det alltid ska bli så här direkt det är tävling och på LA. Men det sitter i min nervositet,

LB första klassen andra dagen gick hur fint som helt dock 2 onödiga pet för att hon blev flack men rundan känndes RIKTIGT RIKTIGT bra! Bjuder på bilder från sundsvall senare det lovar jag!!! Ha det bra hinner ej skriva mer nu. kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar