fredag 15 april 2011

Back on track..eller

hejsanhoppsan, jag lever fortfarande helt förvånande känns det som typ men kommer helt klart dö desto längre in på lovet jag kommer. Ulla vilade idag egentligen ingen bra anledning. Träningen ikväll gick otroligt jätte bra väldigt nöjd, hoppade ungefär på LA i slutet av banan, hittade en bra rythm, hittade och löste felen i min ridning. Framför allt gäller det handen, att verkligen kunna ha så pulver mjuka händer och pulver drivande ben.. Är jävulst svårt eftersom att jag gärna vill ha lite tryck i ridningen. Men denna träning gick verkligen verkligen otroligt bra och det känner ju toppen bra inför Sundsvall till helgen! :) På lovet blir det att rida, sova ut, mycket musik lyssnande men också massvis med polare hoppas jag iaf på. Verkligen glad att det finns ärliga,fina personer som verkligen får en på humör. Tack så hemskt mycket och ni vet ju alla vilka ni är, ni betyder grymt! Nu ska jag ta och knoppa isäng för har ändå inget annat för mig men skulle det vara något akut så visst är jag uppe några minuter eller rätt så många minuter till! 0738388855 Förlåt för en tragiskt bild men den där bilden beskiver vissa saker rätt så bra.. hare bäst, mvh jjenko

1 kommentar:

  1. Nu har vi dragit igång en frågestund på bloggen. Frågorna kommer att besvaras via ett videoinlägg. Så ställ dina frågor! Don't let us down!

    http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/2011/april/fragestund-med-videoinlagg.html#comment

    Tack på förhand! =)

    Mvh Jessica & Linn
    Team Norrlandsryttarna

    SvaraRadera