torsdag 14 april 2011

Perfect Home

Hejsanhoppsan, så pass kry nu att jag iaf kan blogga liten för blogglusten har som kommit tillbaka när jag kan bjuda på otroligt fina bilder! Ni ska få lite smakprov på hur fina saker Perfect Home har! Det är en norsk affär av ngt slag som har otroligt jävla fina saker.

Ska köpa massor därifrån när jag växer opppp och köper ett eget hus hemifrån..funderat sten hårt på det!


Idag har hästarna stått, haft migrän sedan i månsdags... otroligt fuckt up har det varit men kämpe som man är så har jag försökt klara mig igenom skiten. ikväll hade mamma Perfect home partyy hemma.. jag låg och sov en stund på mitt rum och sen så gick jag ner och tog någon bulla och va nere tills gästerna for hem. Nu ska jag upp lägga mig även fast klockan bara är 21:33 exakt nu. Hästarna har nu fått vila upp sig 3 dagar och imorgon hoppas jag verkligen att jag inte får ngt anfall för är riktigt jävla less.. i skolan i onsdags fick jag några konstiga magsmärtor men dom har då inte kommit tillbaka iännu och riktigt jävla tur det för dom var inga smärtor att leka med.. Imorgon blir det stöcke träning på Hippo och förresten ska jag ha på mig mina nya leggings jag köpte på HM med Natta! Ska bli mycket spännande att se vad dom går för:)

godnatt för ikväll! //JENKO

2 kommentarer: