söndag 10 april 2011

Söndaggggggggggggggggggggg

hej, idag hände det inte så mycket..vaknade tog det lite lungt käkade fil och flingor till frukost

sedan bar det av iväg ut och rida 2 hästar och började rida Ulla och for med hon in i berg och en bit bort där och red, hittade ett volt spår jag kunde hålla mig på och jobbade enormt med bakdelen, sen var det Hurrans tur och hon fick gå en runda runt dalsjö och hon gick super bra..filmen längre ner är när jag galopperar på långa tyglar och ändå samma tempo, super fina Apple Hurricane. I övrigt blir det nog bara att mysa ner sig i sängen och drömma mig bort i mina drömmar! Jag drömmer nästan alltid varje natt och mina drömmar innehåller konstigt nog ofta dramatiska saker..blod,tårar och knivar osv... jätte läskigt! liksom..... vart kommer allt ifrån?.


jaja, nu får det vara bra för ikväll blev så sent att nu ska jag se film innan mina ögon slocknar igen. Hare bäst alla fina människor där ute, det finns en hel del.


ELITEN I TIMRÅ, från vänster: Rebecka,Jag,Elvira och Lydia!:)

1 kommentar:

  1. Vart det kommer ifrån... ... få se nu... alla skräckisar du ser.. kan det vara dem?? näää... det måste vara nåt annat... eller ;o
    Prova se mysiga filmer istället... jag skulle inte kunna sova alls om jag såg de filmerna du ser...

    SvaraRadera