lördag 16 april 2011

yeah yeah waah waah

hejsanhoppsan, måste måste måste börja med att säga TACK till billy och jonte som jag fick snacka i telefon med underkvällen, dom underlättat ens liv väldigt mycket. :)

Idag blev en lyckad dag trots att moppen inte kan köras och jag som hade längtat såååååååååååååå mycket ;( jaja, den har iaf fulltank så när jag väl kan börja köra den så ska ja köra LÄNGEEEEEE!

Red förbi Öbacka gård och fick låna hennes ridbanan idag, sjukt snällt! Ridbanan hade ett toppen underlag och jag trivdes bra med den och hon tipsade mig på en ny övning som var otroligt bra för hurran som lätt blir spänd, övningen gick ut på att få hästen så avslappnad som möjligt.

Hurran gick toppen bra!! Skrittade dit och var klar uppvärmad, lånade ridbanan i ungefär 20-30min kanske jobbade i skritt,trav,galopp i båda varven på nästan helt långa tyglar när jag var klar hoppade jag av och gick hem för det tyckte jag verkligen Hurran var värld!!!!


Imorgon kommer Åsa och fördmodligen Stöcke på besök! TREVLIGT TREVLIGT.

Nu ska jag väl tacka för mig och hopp till sängs, hare bäst!

Jag besvarar alla komentarer i nästa inlägg och det kan jag tom LOVA så håll utkik ;)


MED DET SÄGER JAG GODNATT

3 kommentarer:

  1. Måste ba säga en sak, hoppas du inte tar illa upp inte menat så
    Jag fattar inte varför du verkar vara så nere jämt du har flera hästar, du kan rida när du vill, du får tävla.. å eget ridhus får du, ja får fan ingenting av de å skolan me prov å sånt ha ja oxå.. har sett dig tävla å du e fan bra skulle byta med dig idag om det gick ba så du vet. Hoppas du inte blev lessen.

    SvaraRadera
  2. Så synd att du inte ville komma upp till mig nu under lovet. Vi skulle ju gå på musicalen Snövit.
    Men jag förstår ju också att kompisar och hästar betyder mycket. Kram M-m

    SvaraRadera
  3. Till Anonym: Man kan ju vara nere även om man har mkt grejer som hästar, ridhus osv.. saker är inte alltid lika med lycka...
    Till Jennifer: Kan ibland vara bra att se det som ÄR bra och focusera på det istället för sådant man tycker är dåligt..
    Kram på dig Anna som följer din blogg ibland :)

    SvaraRadera