söndag 17 april 2011

NYDUSCHAD


shiiiiieet! Har tagit jätte många nya fina bilder, måste erkänna att jag skulle tamefan vilja bli fotograf älskar att fota och sedan känna stoltheten innombords över att bilden faktiskt blev bra! En sak som också är jävligt roligt är när man tar en riktigt dåligt bild... att kunna se hur en bild kan bli så jävla dåligt det är ju tamefan roligt ;p

jaja iaf så idag kom Åsa från stockholm förbi hos oss och det blev fika och massa prat och skratt! MYCKET trevlig människa, otroligt glad och pratig och det gillar vi!! Satt och gjorde tester för körkort och självklart fick man underkänt hahahahahaha skillZen jag har det är skillZ på HÖGNIVÅ.... och då pratar vi HÖÖÖÖÖÖÖÖG NIVÅ. Det vet emelie och natta....

Vi pratade och hon hade med sig choklad från Andres som är enormt duktig på att göra choklad! Han har tom en egen choklad fabrik där han baka tårtor,choklad praliner,Semlor ja ALLT!!!

TILL ÅSA: skulle du kunna länka Andreas hemsida??? :)

Har nu skickat in alla blanketter som behövs för att få övningsköra, riktigt jävla ballt och toppen skönt. Äntligen är det gjort liksom har dragit på det ett ordentligt tag!. Klart man kört bil men nu ska man köra bil då även morsan vet om he ;))))

Hurran fick bli tvättad efter dagens ridpass då jag hoppas stutts på överboda ridbanan, hela passet tog ca 2timmar idag, hon tyckte det var otroligt skönt och riktigt njöt av att bli ren även om hon sen rullade direkt i hagen! typiska häst.... jaja! Hon blev iaf renare hoppas det håller i sig några dagar!!!!!!!!!

Ulla vilade för hon hade tappat en sko på höger fram.



NY DUSCHAD APPLE HURRICANE

3 kommentarer:

  1. Hmmm undrar just varför mamma din har lite svårt med att tro på dig ibland Jag undrar.. jag undrar vad kan det beror på?

    SvaraRadera
  2. Varför svär du så fruktansvärt mycket. Lite trist att läsa tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Håller med, sluta svär

    SvaraRadera