tisdag 19 april 2011

SVAR PÅ KOMENTARER,

[VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG]
johej! Lovade ju att svara på alla komentarer som folk frågat och nu kommer det mer och mer frågor på bloggen toppen kul! Jag älskar att svara på frågor! :)
Förresten så börjar det inte vara så många dagar kvar innan det snart är tävling i sundsvall och jag taggar verkligen satan! Ska försöka behålla lunget, mjuk i handen och skita i priser!

Förresten har jag ändrat en tavla i mitt rum! Fick några bilder av Simon Karström som är en otroligt duktigt fotoman! Tror jag ska köpa ett riktgit foto direkt från honom också som ett tack för bilderna! Lägger in en bild på det längst ner så får ni se tavlan i mitt rum den är super fin!Hehehe, det blåste som en jävla stormvind idag! som om självaste carola skulle stå här och sjunga.....då menar jag mycket. För ni som inte förstår hur mycket kan jag säga att flaggstången är sne nu... SÅ mycket blåste det!
Hurran: Skrittade runt byn och jag kan lova att hon var inte lugn! Hon skulle skritta men hon var så pigg och jag ber henne ju att ha framåtbjudning så att hon små travar lite tycker jag är bra. Men hon var väldigt väldigt VÄLDIGT pigg idag lilla gumman och förresten så var hon faktiskt renare än vad jag trodde!!!!!!!!!!!!!!!! jippieee.
Ulla vilade även idag eftersom att hon bara har 3skor och våran hovslagare är på semester i göteborg eller vad mamma nu sa. Så vi måste försöka slå på den själv. Men det går bra problemet är bara att vi måste köpa skor och inte glömma det varje gång vi far hem från jobbet!







börjar med dom som väntat längst!


Karin
Hej! Fin Ulla =)
Jag provade maila dig lite bilder på Tindra men kom på att jag vet inte vad du har för mailadress. Prova
Jeenkoo@hotmail.com men det funkade inte. Här finns lite filmer iaf http://www.youtube.com/user/tabelle91?feature=mhum Hoppas få se dig och Ulla ¨på tävlingarna om två veckor nu =)
SVAR: Hej trevliga Karin! Åh så synd, nej min mailadress är Ebrell_love@hotmail.com! Jag kan lova dig att du kommer få se mig och Ulla på någon tävling fram över. Tränar som attan för att verkligen vara på topp och få lite självförtroende med Ulla! Hon går ju super fint på träningar! Ha det bäst kramkramJW

Frida 0
sjukt fina ni e tsm!!:) hur gammal e ulla?:)
SVAR: Tack så mycket Frida, hon är förbannat fin det håller jag med om och jag känner att hon och Hurran är hästar som jag verkligen passar med. Både storleken och tänket i hjärnan på dom! Ulla är en pigg 18-årig gammal rutinerad dam, Ha det bäst kramkramJW

Ullas beundrare
ULLA ÄR MIN ÄLSKLING!!! Måste komma å rida hon snaaaaaaart!!!!:]]
SVAR: Ja jag vet inte om det är den personen jag tror men kan det tänkas vara lilla du Natta? :D Bara att komma bästavän för du vet att du alltid är välkommen att hjälpa mig! kramkramJW

Krukansjälv
Fin kruka
SVAR: HAHAHAHAHAHAHAA NATALI DEWALL ÄR DEN SKYLDIGE!

Anonym
Perfect Home ???? har du butik??
SVAR: Nejnejnej men min moder har massor med fina saker! Allt från glas, tallrikar, till ljushållare, bestik, ljusstakar, ja......ALLT.
Man kan boka in visningar anntingen hemma hos oss eller hos sig själv. Det är otroligt fina saker, jag ska själv när jag flyttar hemmifrån köpa det mesta därifrån. ALLA saker i Perfect Home är handgjorda.

Anonym
Oj den där chokladtårtan du ha på bild såg smaskig ut:)// Cecilia
SVAR: Den var otrooooooligt smaskens god!!! :)


Anonym
Måste bara säga en sak, hoppas du inte tar illa upp inte menat så
Jag fattar inte varför du verkar vara så nere jämt du har flera hästar, du kan rida när du vill, du får tävla...å eget ridhus får du, ja får fan ingenting av de å skolan me prov å sånt ha ja oxå..har sett det tävla å du e fan bra skulle byta med dig idag om det gick ba så du vet. Hoppas du inte blev lessen.
SVAR: Hejhej :), nejnejnej jag tog verkligen inte illa upp ska du veta!! Jag älskar att folk skriver och säger vad dom tycker & tänker, att vara en ärlig person att stå för det man säger/gör/gjort. Det är sånt jag älskar! Att få verkligen ha en konversation med någon och se hur dom tycker och vad man kan lära sig av det osv.
Det har ingenting med hästarna att jag mår dåligt det har med både sånt som händer i hemma att vi måste fixa Jag och min mammas relation bättre, sluta bråka + att jag stressar rätt så mycket och har svårt att hinna med i skolan och när jag blir stressad eller ej sover/äter bra ligger jag om nån vecka efter det i migränanfall i flera dagar. Har skillda föräldrar sedan många år tillbaks och min pappa står nada av ridningskostnaden. Vilket betyder att han just så pass bryr sig och ja, det finns många anledningar och saker och ting hoppas gör jag på att det ska bli bättre. Jag kämpar som attan i skolan!
Har gått från att haft ig i sv,matte + MÅNGA fler ämnen förutom hästämnerna till att nu fått g i alla förutom 1. kämpar för var dag som går i skolan. Jag har så förbannade svårt då det verkligen gäller då jag får press på mig på prov då jag vet att jag måste göra bra ifrån mig får jag blackout och svarar kanske på 2frågor av 40 osv. Ja, det finns mycket jag skulle kunna skriva, ja verkligen flera flera sidor men hoppas du fick något som ska likna ett svar. Annars kan du maila mig på
Ebrell_love@hotmail.com.

Anna
Kan ibland vara bra att se det som är bra och fokusera på det istället för att sådant man tycker är dåligt.. Kram på dig Anna som föjer din blogg ibland :)
SVAR: Hejhej! :) Kul att jag äntligen få veta nån till av alla 87stycken besökare som besöker min blogg vare dag, skoj skoj! Tack för tipsen och jag ska försöka men jag har tyvärr väldigt lätt för att bara se det dåliga men jag ska försöka ändra på det med lite mer Mental Träning. Tack för att du tycker till med egen åsikt och tar dig tid att läsa min blogg! Det är bara roligt att hjälpa andra med tips på övingar eller ja vad som helst. Ha det bäst! kramkramJW

Anonym
Hmmm undrar just varför mamma din har lite svårt med att tro på dig ibland Jag undrar..jag undrar vad kan det beror på?
SVAR: Hejhej! :) Jadu vad vill du jag ska svara?..

Anonym
Varför svär du så fruktansvärt mycket. Lite trist att läsa tycker jag.
SVAR: Hejhej! :) Jaja, självklart blir det säkert tråkigare att läsa men det är som en reflex, tack för att du tycker till sånt älskar jag, jag ska ändra på det, det lovar jag. Ha det bra kramkramJW!
Johanna
Håller med, sluta svär
SVAR: Hejhej! :) Jappjapp, kul att du tycker till, ska ändras på, ha det bra kramkramJW!

1 kommentar:

  1. jåå det vad jag som skrev det där om ulla:] Måste komma till dig snart igen älskadevän!!<3
    Hahahha vadå klagaru på krukan eller?:] du skrattade iaf när jag skrev den:]

    SvaraRadera