onsdag 20 april 2011

Medicin som kan göra att ja slocknar..

Hejsan alla läsare!


[FILM http://www.youtube.com/watch?v=l_dqENQ6ZI8 ]

Dagen idag började med att jag klev upp hela 05:30 följde med mammsen på hennes jobb och städade där och sedan drog jag ut på stan med no money och träffade Alex som var social med mig för nästan ingen annan var på stan, tråkigt kan många tro.... men med en vän som Alex har man sällan tråkigt! Han får mig att skratta jämt så med honom har man aldrig tråkigt, vi gick runt och provade olika parfymer och såg på några tjejor som hade uppvisnings i dans vid Kulturhuset 2014 eller vad det nu är för hus, Alex köpte en pizzakebab rulle och trocadero och jag fick smaka sen åkte jag med morsan till sjukan och kolla upp mig.

Efter kraschen har jag ju haft mycket migrän och vi vet ej om det har med kraschen att göra eller bara att jag sover/äter dåligt osv. Så fick klä av mig och fick sladdar överallt, dom tog lite prover och kollade lite annat övrigt i kroppen. Dom kom fram till att dom hittat en ny medicin jag kanske ska få prova som egentligen är en hjärtmedicin men som oxå funkar för migrän syfte, minns ej vad den hette men blev faktiskt lite skraj då hon berättade om den.
Jag har lågt blodtryck i vanliga fall och denna medicin gör att det sänker hjärtpulsen och blodtillförsen..vilket gör att eftersom att jag redan har lågt blodtryck så kanske kan trappas ner så mycket att hjärtat slår så sakta att den knappt slår.. att blodtillförssen blir så liten att man kan svimma och ramla ihop.. JAG BLEV FAKTISKT RÄDD!

Då frågade vi: Men när ser man om denna medicin fungerar med mig som människa?
Doktorn svarade: Nja...det märker du på en gång om du faller ihop eller om din kropp är så pass stark att den kan hålla sig uppe!



(helt shookade) AHAAAAA tänkte jag då...okej då vet vi..! vi får väl hoppas på det bästa att man fortfarande lever?!!!!!?!?!!???!?!
Hurran: Idag var det Eva jonsson träning som stod på schemat och den gick faktsitk riktigt bra! Vi tränade olika övningar idag, mest styrka och mjukbarhet på olika sätt. Jag tänkte mycket på att vara mjuk i handen gick jätte bra bjuder på film sen. Hurran gick bra och hade en trevlig bjudning framåt. Förresten så filmen från TIMRÅ är klar och utlagd på min youtube sida! Godnatt alllihopa, nu ska jag sova och gosa med Tess i min underbara säng! Hörs imorgon kramkramJW


2 BILDER FRÅN EVA JONSSON TRÄNINGEN


MIN OUTFIT I STAN IDAG



3 kommentarer:

  1. Seriöst gumman tänk om du dör?!?!?:O Då får jag faan rädda dig! Här ska ingen dö!!:o<3
    Btw.. snygga skor hörredu;) ÄlskarDig!<3

    SvaraRadera
  2. Men lugn i backen.... medicinen kan göra dig yr... inte att hjärtat slutar slå... Puss & Kram Ma

    SvaraRadera
  3. Så söt tös du äääääääääääääär.......... Klart man bli lite kraj om man är dålig men dom hjälper en jätte bra på lassarettet.
    Dom vet vad dom gör :)
    Det kommer att bli jätte bra.
    Ha en super skön påsk helg och försök sova bra, äta bra o umgås med familjen.
    Hoppas du oxå kan komma o hälsa på oss nåt framöver. Kram och GLAD PÅSK.......// Cecilia

    SvaraRadera