torsdag 16 juni 2011

skolavslutning 2011

hejsanhoppsan, då har man gått ut första året på Forslunda Gymnasium och sommarlovet börjar.. ser varken fram emot sommarlovet eller inte... jag vill vara kvar varje morgon i stan och träffa alla kompisar fast ändå vara hemma och rida...Menmen, nu är det lov och jag ska bada och sola mycket och samtidigt försöka hinna med mycket ridning/träning och tävling.

Idag blev det som sagt skolavslutning och bjuder på en bild hur jag såg ut men det blev en dåligt bild.. ser ut som jag har ett mega ben och ett mini ben.. jaja, så såg ja iaf ut, en suuuuuuper fin tajt klänning som jag fått av ullis, eller ska köpa av Ullis! :)


Inga hästar har jag nämnt, nej så då gör jag det nu! Idag så pysslade jag om Tornado, Ulla´, Mazing och Hurran riktigt mycket och dom andra fick oxå pysslas om riktgit mycket! Jag har så himmla fina hästar, kommer verkligen kännas i hjärtat att sälja Hurran nu när jag väl fått till henne! puss på er poniieeesaer!


SKOLAVSLUTNING 2011 !

3 kommentarer:

  1. Jaa hur fin som helst!
    Ingen aning,kommer ju att rida rätt så mycket på malmen nu så att vi kommer säkert träffas där någongång!:)

    SvaraRadera
  2. Aww, tack! Och du har en superfin blogg du med, + att jag har hört att du är grym på att rida! kram

    SvaraRadera
  3. Men hallå!! ryck upp dig nu. Njut av sommarlov då du kan rida alla dina fina hästar. Man behöver väl inte vara i stan för att träffa kompisar. Du som har så många hästar kan väl bjuda hem dina kompisar så dom får rida med dig.

    SvaraRadera