fredag 17 juni 2011

SVAR PÅ KOMENTAR snart....


Hejsanhoppsan eftersom att det är fredag idag så hade jag tänkt vara bussig att säga att jag i nått inlägg nu framöver (om nån dag) så ska jag svara på lite komentarer! Kom nyss hem från Peter, var hos han tsm med Pici och träffade massa andra under kvällen oxå! Åh, längtar tills jag kan få igång moffffen och köra precis dit jag vill vilken tid som helst... eftersom att det nu är sommarlov!

Men vet inte hur länge till jag har sommarlov eftersom jag söker sommarjobb och förhoppningsvis måste jag hitta det innan torsdag när jag ska till stan på psyk möte och då måste det va hittat. Någon som vet nått vart jag skulle kunna få jobba? Vore kul om ngn hörde av sig.

Jaja, grym kul vare åh träffa peter och Pici och många fler för det är verkligen ååååååååååårrrr sen och dom betyder grymt mycket, underbara människor! Bjuder på en bild från idag när jag åkte moppe med pici...


1. MOPPE..
2. peters katt som tror den e smartast..hahaa
3. MIN finaste tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar