onsdag 6 juli 2011

Dag 3 - Två gamla bilder på dig själv

Hejsanhoppsan idag har vi jobbat på gården för en mäklare kommer imorn, över helgen far vi ner till övik och firar min mormor som fyller år och sedan vet jag ej om jag blir kvar där några dagar åh vara med dom! :) Vi får väl sé, har ju lite saker jag behöver fixa!

Har suttit och kollat på rundan från stöcke på youtube 1000000grr och försöker skapa en bra och positiv känsla i kroppen inför vindeln tävlingen då jag och Hurran ska hoppa LB och sedan känna om den känns bra och då hoppa LA. Mina nerver har ju som sagt som många vet, inte fungerat på LA sen krachen. Men nu har vi ju gått hos den Mentala coatchen och det betyder inte att det är löst utan vi har diskuterart och gjort upp mål för hur jag ska klara LA vilken sorts träning det behövs osv osv osv. Så nu känns det faktiskt underbart härligt och jag tror att det kommer att gå bra! Mitt mål på LB är fortfarande att bli placerade, målet för LA är att bara komma runt banan och felfri är extra poäng.
Vindeln tävlingen är om 3 veckor så det känns faktiskt ganska bra! Dom 2 veckorna som väntar ska Hurran få lite jobba dagar.. Sandtag, tömkörning och jobba med bakdelen så mycket som möjligt och sista veckan innan tävlingen mera jogging, lydnad osv.

Förresten har vi planerat tävlingar för Ulla oxå och målet med henne i år är att debutera 120 i september/oktober och än så länge hoppa upp till 110. Mer än 120 vet jag inte om jag vill hoppa med henne, hon är trots allt 20år gammal och en stor häst håller inte lika bra som en ponny.

Nu känner jag att jag skrivit mycket så det för vara bra för idag för är trött och imorgon måste jag upp tidigt.. har laddad hem några nya filmer jag ska se om ngn dag.. tror det får bli imorn kväll! Dom heter iaf "Bloody Sunday", "Before Sunrise" Just go with it" och "Slutet på historien" :) jaja, ha det bäst!

_______________________

Dag 3 - Två gamla bilder på dig själv

Yesyes, dessa bilder är ifrån 7:an (längst ner) och 8:an alltså den längst upp:) Så jag bjuder helt och hållet på dom!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar