onsdag 6 juli 2011

SHIIIIIII HOOOOOOOOW


hej, idag var han här och kollade på våran gård och bedömde hur mycket den skulle kosta osv.
Gick väl bra! Det var segt att morsan skrek på mig att vakna vid 8 när jag gick och la mig vid 1..suck. Jaja, det blir bra då hinner jag mycket idag! Förresten, nu är skylten klar! hihihihihihihih. Ska sätta upp en skylt viod vägen och sen får man ringa och boka ridning hos mig, ska bli kul åh se om det är några folk som nappar! hahaha ska bli intressant att se.


Bjuder på en bild som inte gick att ladda upp igår, En bild på då jag longerade Tornado med Sadel, träns och skydd och alltihopa. Han har verkligen blivit stor och fin, och han har ett förbannade kanon steg! :) Ska filma någon gång då han longeras! :)


Ulla: red henne till Carro idag, det var varmt och hon fick ett ordentligt lydnads pass + att jag testade hoppa några språng på vanligt träns bett vilket gick helt galant! :) Undra om jag vågar prova tävla på träns bett... hm, ja vi får se!





1.BILD PÅ TORNADO

2. BILD PÅ SKYLTEN

3. BILD PÅ UTEMÖBLERNA


1 kommentar:

  1. Hmm... du jag väckte dig typ 100 ggr innan du steg upp.... som du skriver låter det som om jag öppna dörren och skrek å dig ;(
    Sen minns jag inte att jag tvingade dig att vara uppe till kl 01 :-O hmm... natten innan besiktningen... så hörre du damen... skyll dig själv ;p

    SvaraRadera