torsdag 7 juli 2011

Dag 4 - bild på någon du älskar

EY YO! gör alla? själv ligger jag ute och solar som attan shiiiit vad brun jag kmr bli alltså! Jag har oerhört lätt för att bli brun och blir inte så ofta bränd så det äger!

Verkligen skönt, sett en film den var skit bra! Just do it eller nått sånt hette den.... SÅ OERHÖRT BRA OCH ROLIGT! Så ett tips... SE DEN!


Ulla fick sig ett pass idag och fick galoppera lite grann, och bra var nog det för henne oxå.

Det var ruskigt skönt när det blåste på kroppen eftersom att det var så pass varmt!

Nu ska jag fortsätta sola ute och känna hur livet bara flyger fram.. jaja saknar en viss person som jag verkligen inte träffat på länge!!.

________________

DAG 4 - Bild på någon du älskar

Finns en vän eller en person till mig som betyder oerhört mycket.. det är så svårt att välja ut ngn men om jag verkligen måste välja så väljer jag Peter Nordh som stått kvar vid min sida hur jag än är och vad jag än gör! Han är verkligen en underbar människa!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar