fredag 8 juli 2011

DAG 5 - En bild på du och en vän

Hej, idag var jag hurtig och steg upp vid 9 och gav hästarna mat, sen gick jag in och tog ner basen och högtalaren och satte den i köket så musiken fick spelas medans jag åt frukost och solade en timme på altanen! Sen tvättade jag lite grann eftersom att ikväll åker jag till Ö-vik idag och firar min älskade mormor och träffa Anna-Karin och alla som är där nere! Det blir nog trevligt men därför kommer jag inte skriva bloggen på lördag och söndag. Så ha en trevlig fredagkväll allihopa för det tänker jag har!! :)


_________________________

DAG 5 - En bild på du och en vän


1:a BILDEN EMELIE ANDERSSON - 2:a BILDEN NATALI DEWALL,
puss på er ni båda betyder verkligen oerhört mycket och så fort som jag kommit nära er. Ni är underbara och jag kan känna att jag litar på er och alla vi 3 är så olika men ändå så lika på sätt och vis. Puss på er,
Vi har ALLTID roligt och har vi det svårt hjälper vi varann precis sådär som vänner ska finnas till!

1 kommentar:

  1. Naaw!<3 Saknar dig finaste Jennifer!:/<3 Inte träffats på as länge:( Vi måste hitta på nått snart gumms!!:)<3

    SvaraRadera