söndag 10 juli 2011

homieee.. bilder från övik!

hejsanhoppsan, saknar skolan och vill att den ska börja nu! Vill bli 18 förresten.. Känner verkligen taggen! :) Är inte alls rädd för att bli stor som jag var för ett tag sen..

Nu har jag kommit hem från övik och det var oerhört god mat där, trevligt sällskap osv. Bjuder på lite bilder som får tala istället för mig!!.. Skönt som attan är det att vara hemma, nästan vecka är det en som ringde som på ponntyridnings skylten jag satte ut så dom ska få åka på min fiiina ponniee, tisdag ska jag till stan eftersom jag ska städa på mammas jobb så dom som vill träffa mig kan göra det dåe! :) Sen är det inte så mycket mer planerat.. :) Godnattissss!


VARNING MYCKET BILDER FRÅN ÖVIK


LAG 1 Jag,Yvonne och Ulf


LAG 2 , Mamma, Mormor och Martin
LAG 2 vann tillslut.. roligt var det!

2 kommentarer:

  1. Jaaa, det är en riktigt tatuering, och ja det gjorde förbannat ont.. :(<3

    SvaraRadera