tisdag 12 juli 2011

Sober - Förlåt mig

Måste börja med att säga att jag fick nyss världens bästa låt av en bra vän till mig vid namn Sebbe. Himmlarns vad bra den var, lyssnar på den hela tiden! Sen har jag fått en sjuuuuuukt skön låt från älskade vännen robin från spotify som är en typiskt festlåt. SUPER TACK BÅDA TVÅ! Ni är guldvärda!
Iaf så har jag tyvärr fått en stort sår vid musen sen jag red ulla i måndags.. Det är inte att leka med så kan inte rida just nu. Måste söka upp en gynnekolog och kolla upp och de måste göras ngt annat än att bara vänta.. åhhhhh varför ska jag alltid lyckas med allt! hehehe ;D

Jaja, iaf så städade jag stallet lite igår och det blev väl fint men det tar så ont i hjärtat när jag inte kan rida. Kan ju hoppa upp på hästen och sådär men måste stå upp i lättsist och då blir det inte mycket jobb om jag måste koncentera mig för att musN liksom inte ska ta i sadeln osv.

Jaja ska fara och kolla upp det där på engång!

FÖRRESTEN från början hade jag inget jobb alls.... nu har jag 2 jobb som kommer förmodligen täcka resten av mitt sommarlov. Känns sådär men på sätt och vis ändå lockande som satan!.

Kmr tjäna 12 000kr plus att jag kommer vara i stan och möjlighet till att åka hem senare och träffa folk medans. Ska försöka få någon att jobba med mig isf, skulle vara väldigt trevligt!


Tack för låtarna sebbe och robin! SUPER GULDVÄRDA! :)

Va alltså i stan idag och städade på mammas jobb och passade på att träffa vänner, va med Amanda och Pamela och sedan hängde jag me några fler.. träffade världens bästa Robin Strandman och hängde med han och hans kompis ett tag. Jävligt trevligt! :)


"Flyhigh"
VILL HA DENNA PARFYM SOM FINNS PÅ ÅHLENS


OUTFIT TODAY!
rosa tröja - H&M
svart linne - Gina Tricot
svarta mjukisbraller - Stadium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar