onsdag 13 juli 2011

Danish - Le Igen

Hejsanhoppsan, ännu en bra låt som står som min rubrik.

Som ni vet gillar jag ju partymusik och hipop det är min stil och alla tycker ju olika, men himmlarns vad bra låtar jag lyssnar på nu för tiden! :) Idag tog jag det lungt, käkat och sett olika roliga filmer, snackar med en kvinna i telefon och bokat en tid imorgon på Vårdcentralen i vännäs så det blir bra!


Nu sitter jag och försöka skriva lite saker som jag ska ha till ett jobb, sen ska jag tvärt åka och få igen mitt band av en kompis efter det blir det väl att hälsa på sebbe lite snabbt innan jag dra hemmåt igen!. Imorgon kommer en medryttare hit och ska prova, så det blir nog kulit! KramkramJW


Förresten här är en rolig video på en otroligt söt vovve!




VILL HA COLA, är så förebannade suuuuuuuuuuuuuugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar