torsdag 14 juli 2011

DAG 6 - En bild som du aldrig lagt upp

Hej var på vårdcentralen idag gick bra, just kommit hem och funderar på vad jag ska göra.

Har lust att prova sätta mig upp på Lilla hurran men får se hur det känns imorgon :)

Juste, jag ska skriva klart en beskrivning om mig till ett jobb jag ska till imorgon!.

Så vi får hoppas att det går bra. Ikväll har jag snackat med världens bästa kille.. Så jävla skön grabb! Ekoooo. ville bara säga det för han betyder gryyyyymt mycket!.

Nu ska jag vill sussa vidare framför datan sen sova.. Ska upp tidigt imorn så blir ingen lång stund ikväll inte. kramkramJW


_________________

DAG 6 - En bild som du aldrig lagt upp

Den bilden får vara denna bild, så mycket som jag garvade den denna bild tog! Fyfan vad jag garvade alltså, sötullis! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar