lördag 16 juli 2011

Känndes verkligen inte för åh skriva hej idag, det känndes bara allmänt crazy så.. idag har jag faktiskt hunnit med mycket. Ridit 2 hästar och käkat jordgubbar med grädde och det var verkligen helt sjukt gott! Nu blir det sängen och ska se filmen "RIO", en tecknad barnfilm men den kan ändå vara bra! Imorgon kommer hon som ska prova rida Ulla så det ska bli kul! Förhoppningsvis får ngn att rida med och på onsdag torsdag nästa vecka kommer Natta hit och rider Ulla. Taggar! Så ikväll blir det mest chilla, blir nog en sen kväll men whateverrrr, kan stiga upp vid 10-11 imorgon det är ingen fara med det. Jag måste bara berätta för alla som inte visste och som vill veta att jag har så himmla himmla fina vänner! Tänker inte räkna upp och säga namn eftersom att ni allihopa är sjuuuukt många för det skulle ta riktigt riktigt lååång tid!

Ulla: Red en kort sväng som tog 25minuter men var mycket aktiv. Hon fick jobba med bakdelen till 100% hela tiden och hon tyckte det var rätt så jobbigt, i galoppen gjorde jag öka och minska, flytta undan, galoppombyte osv. Hittade på saker hela tiden, och bytte så jag red med pelhammet idag eftersom hon vilat några dagar och då brukar hon bli väldigt pigg. Men hon var lugn och fin idag iaf!
Hurran: Red till överboda banan och där så jobbade jag väldigt aktivt, hoppade stutts, tränade mer på galoppombyten, travjobbade henne mycket, mycket lågform osv. Hon gick riktigt riktigt bra! Hon lär ha mycket träningsverk imorgon!




Förresten så hjälpte jag en fågel som flygit rakt in i dörren i stallet och den var helt snurrig och så, den var otroligt mysig och den tom satt kvar i min hand när jag öppnade den, tog ett tag innan den flög iväg. Otroligt söt fågel! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar