måndag 4 juli 2011

.TORNADO 1 ÅR GAMMAL, grattis!!

Hejsanhoppsan, jag är rätt så trött och jag har inte speciellt mycket att skriva. Dagen har gått oerhört fort....kanske för att jag steg upp ur sängen vid klockan 11.27 hehehehe. Skönt var det iaf! Fått nya fina bilder på Hurran från tävlingen..hade tänkt lägga upp dom här! :)


Idag reds allihopen!,tom tornado fick ha träns,sadel och skydd på sig idag och skutta över några bommar! Förresten är han är år idag så grattis till han!

Ulla gick väl sådär, provade ett nytt bett som hon inte passade på, red ut med pernilla men i övrigt var det en väldigt trevlig tur med Pernilla och wia! :) Hurran är sååååå söt! och förresten VILMA. som svar på komentaren..

Jag vet inte hur hon när max hade precis köpt henne så därför kan jag bara jämföra sen han hade henne och jag hade henne och jag tycker då hon har förändrats mycket och att hon är finare nu. Hon är mycket mjukare och folk känner ju knappt igen henne.


-

Har varit rätt så sjukt idag, inte mått särskillt bra alls, hälften av dagen har verkligen gått åt av att sova! Imorn ska jag till stan tvärt på ett möte! kramkramJW


Ulla: Red en vanligt skritt,trav och galopp tur ända in låångt i berg så hon blev rätt så svettigt och jobbade henne sidvärts och öka minska och försökte prova saker på det nya bettet men det passade oss inge vidare. Så det blir nog pelham och vanligt träns bett som är våran grej!

Hurran: Skritt/joggnings pass efter tävlingen igår!

Tornado: Ett litet bompass på kanske ca 20min hehehe :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar