fredag 29 juli 2011

TAGGA TAGGA TAGGA

Hej, snacka om att jag är taggad för tävling imorgon, jag lovade ju att sätta ut filmerna från igår så här får ni dom! :) Idag blir det till att tvätta, smörja och packa och ikvälll ska jag tvätta upp hästarna så dom är riktig riktigt fina! Sitter och funderar på om jag ska knoppa Ulla imorgon eller inte. Just nu sitter jag på altanen och njuter och det blåser sååå skönt, mamma tog en tallrik med kräm och jag sitter bara här och kollar på filmerna från när vi red igår!
Det var en fruktansvärt härlig känsla att Ulla lyssnade så bra, en sak är säker. Det luktar oslagbara ;) hehehehe. Nu ska jag brumma iväg med moppen (som går på bensin och inte havre haha) och köpa frukost bröd till imorgon och sedan köpa glass! Hare bäst!!
NÅGON SOM SKA FOTA PÅ TÄVLINGEN? :) Rebecca önhult kanske?..(a) kramkramJW

HURRAN liten bana på 110-115 :)

URSINIA 115-120, Gick galant! :)

1 kommentar: