fredag 16 september 2011

friday night

Hejsanhoppsan, det blir nog en lugn fredag kväll för mig för jag känner mig seg och trött osv.

Hade tänk fara till vännäs en stund ikväll och träffa lite sköna polare men jag kännde verkligen inte för det så det får bli en hemma sittar kväll vid datan istället..

Har precis käkat en fil tallrik, sett lite tv tillsammans med mammas perfect home ljus.. väldigt mysigt. Nu sitter ja på rummet med högtalarna och spelar lite bra musik och bara lever ett tag innan jag ska göra bort lite läxor och sedan se en film tror jag, vilken film det blir är fortfarande oklart!

Ulla: Fick ett lite lugnare pass idag, reds av en tjej (Alicia) som har en pojkvän som bor i byn så hon kom och red Ulla :) Det såg riktigt bra ut för dom måste jag säga, jag tyckte hon red ulla riktigt bra och hon är välkommen när som helst att få rida henne igen eftersom att SURF kanske ska lägga ner..! Reds ungefär i 1tim och 20min.

Hurran: Jag red Hurran och hon gick såååååååååååååååååååå jäkla bra, Jag kunde galoppera med nästan hel långa tyglar och hon arbetade upp sig med ryggen och bakdelen och formen hon hadé var super + att hon bärde sig själv. UNDERBART!!!! Reds i ungefär 1tim 20minuter.


..och ungefär så här mycket reflexer har vi när vi far ut och rider på Stall-Strandgården! ;)



Fina Tornado på mittenbilden! Och denna sista bild...haahhaaahah inga komentarer säger vi!
Jag kan säga att det är jag och Emelie som försöker se snygga ut...

1 kommentar: