lördag 17 september 2011

Hejåhhopp, jag hade tänkt bjuda på bilder på flickan som köpte Animo M, den otroligt mjuka underbart fina c-ponny jag hade som flyger fram såå lätt i stegen, som Kaisa Klemola köpte till finland! Dom bilderna får ni i slutet av inlägget, idag har nästan hela dagen bara gått åt till att plugga.. hela tiden plugga och plugga och plugga så hästarna fick vila idag, dom går jag ta tag i imorgon istället är nog bra att dom fick en vilodag för båda deras muskler få bli starkare. ;) DAG 4 EN GAMMAL VIDEO - Förresten så är det dag 4 idag vilket betyder att jag skulle bjuda på en gammal bild och jag tror jag väljer att bjuda på en gammal film istället, en film på en super frään Dudde när vi lastade honom en dag i Hästbussen, utan grimma och shit,! Så den bjuder jag på att visa istället för en gammal bild för video är lite roligare! :)
Ulla: Vila
Hurran: Vila







_____________________________________________



ANIMO M o KAISA!
Det är så roligt att se att det går bra för dom och dom har tydligen vunnit några tävling och
flera gånger varit felfria upp till 80cm och det är ju roligt!!!. Dessutom har dom ställt upp i dressyrtävlingar med bra resultat. Blir så himmla himmla glad att Animo fick komma dit, ska fara och hälsa på honom någon gång tänkte jag! Kanske efter nästa sommarens sommarjobb? :) Bjuder på några underbara bilder!



..2 bilder från när jag red Animo!

2 kommentarer:

  1. Sv. Tack tack :D Hoppas du fortsätter kika in :D

    SvaraRadera
  2. SV:
    Vad kul att du följer min blogg. :)
    Hoppas du stannar som trogen läsare, har du några syn punkter tas de gärna i mot så jag kan förbättra min blogg.

    SvaraRadera