fredag 11 april 2014

Tävlingshelg på g

Godmorgon godmorgon. Inte vilken helg som helst idag!!! Vet ni varför?

För det är Vännäs inomhus tävling idag och imorgon. Jag och Cupido hoppar 4 klasser denna helg, glöm inte att ni kan följa oss via Equipe appen eller Equipe.se , välj tävlingar, och sök på Vännäs Ryttarförening.

Är jätte taggad och det ska bli så roligt. Sorterar bort det rädda tankarna och tar fram min fina modiga sida och ser allting positivt. Känns bra inför helgen och det ska bli kul att tävla.
Sist blev jag ju placerad både klasserna i Mjölby så de ritterna var inte helt fyskam :) Tror jag sett filmen på dom rundorna flera 100 gånger bara nu på morgon för att ladda upp med bra rundor i huvudet.

Hela gårkvällen var jag på plats i Vännäs och byggde banan, boxar, tvättade hinder, körde fyrhjuling osv.

Allting är nytvättat och smörjt så nu är det bara att vänta ut tiden så vi kan börja åka mot tävlingsplatsen. Vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar