torsdag 10 april 2014

WOOOOW

Damn! Vilken respons jag fick från inlägget igår. Över 1600 st kollade min blogg igår. Häftigt!!. Folk från alla håll som skrev till mig på facebook. Tack det betyder mycket . Att folk bryr sig om en är så viktigt.

Måste säga att det var fruktansvärt skönt att skriv ut om olyckorna jag var med om. Har inte pratat med någon speciellt mycket om dom vilket gjorde att det blev som en lättnad för mig. Plocka upp någonting gammalt och verkligen bearbeta det ordentligt för att kunna gå vidare. SÅ SKÖNT!

Ofta när jag skriver tar det lång tid och jag måste fundera på vad jag ska skriva och vad jag vill ha ut av texten men med inlägget igår så bara skrev händerna av sig själv och verkligen tryckte ut det sista tankarna som fortfarande fanns inom mig. Helt fantastiskt. Nu är det tajm för övningskörning, jag är på plats och nu väntar jag bara på min lärare. Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar